شناسهٔ خبر: 58449 - سرویس مسکن و شهرسازی

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می دهد:

کاهش نسبی دما از چهارشنبه در شمال شرق کشور تا آخر هفته/ آسمان آفتابی و جو آرام اکثر نقاط طی سه روز آینده

آب و هوا طبق تحلیل نقشه های پیش رو هواشناسی، طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و امروز اکثر مناطق کشور شاهد افزایش دما بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری و طبق تحلیل نقشه های پیش رو هواشناسی، طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و امروز اکثر مناطق کشور شاهد افزایش دما بودند.  

با این حال امروز در ارتفاعات شمال آذربایجان شرقی و غربی، شرق استان فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد و احتمال رعد و برق و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

فردا چهارشنبه در استان های ساحلی دریای خزر به ویژه مناطق شرقی آن افزایش ابر و بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و کاهش نسبی دما در شمال شرق کشور تا آخر هفته رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور سبب خیزش گرد و خاک در برخی مناطق به ویژه در منطقه زابل خواهد شد.

همچنین فردا چهارشنبه در جنوب غرب کشور با افزایش سرعت وزش باد در مناطق مرزی احتمال تشکیل توده گرد و خاک به صورت محلی پیش بینی می شود.

دمای سه روز آینده استان های کشور را می توانید اینجا مشاهده کنید.