شناسهٔ خبر: 58653 - سرویس استان‌ها

درچهارمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل ونقل خراسان جنوبی مطرح شد:

آماده‌سازی آسفالت ۸۴کیلومتر از باند دوم و بزرگراه‌های خراسان جنوبی

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان در نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل خراسان جنوبی که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی برگزار شد از روند آماده سازی آسفالت باند دوم و بزرگراه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مدیر کل راه و شهرسازی استان در نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل خراسان جنوبی که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی برگزار شد با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این ۸۴کیلومتر، ۱۴۱.۵کیلومتر از باند دوم راه‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال ۹۶ آسفالت شده  که تا کنون ۶۶کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۷۵.۵ کیلومتر آن هم آسفالت شده و آماده بهره‌برداری است که باید علائم  آن نصب شود.

جعفری از اختصاص ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های استان خبر داد و افزود: هم اکنون تنها ۸درصد راه‌های خراسان جنوبی، دوبانده شده است.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان ،فرمانده پلیس راه استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام سفرهای تابستانی و تلاش در جهت کاهش تلفات جاده‌ای ارائه کردند.