شناسهٔ خبر: 58694 - سرویس استان‌ها

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

رفع تصرف ۷هزار و ۵۴۶متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان

حمید چراغی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف ۷هزار و ۵۴۶ متر مربع و خلع ید ۱۱۰۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در روستای فقیره استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی عنوان کرد: جمع ارزش تقریبی این زمین‌های رفع تصرف شده و خلع ید ۱۷۶میلیارد و ۳۱۹میلیون ریال است.

وی ادامه داد: این یگان به صورت ۲۴ساعته در دوشیفت گشت‌زنی داشته و از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی خواهد نمود.

سرهنگ چراغی بیان کرد: جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، متصرفان و متجاوزان از وظایف و اختیارات یگان حفاظت از اراضی است.

وی یادآورشد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است یک نیروی حفاظت از اراضی باشد.

سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان ساخت: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تعرض به منابع ملي ودولتي سريعا با شماره تلفن۳۸۲۶۱۱۴۰ تماس حاصل نمايند.