شناسهٔ خبر: 58713 - سرویس جاده‌ای

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی حادثه رانندگی محور کاشان-نطنز

تسلیت روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی حادثه تلخ تصادف رانندگي در كيلومتر ۲۵ جاده كاشان- نطنزكه منجر به از دست رفتن تعدادي از هموطنان عزيزمان شد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انتشار پیامی از دست رفتن جان تعدادی از هموطنان در حادثه رانندگی در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان-نطنز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با نهایت تأسف و تأثر، حادثه تلخ تصادف رانندگي در كيلومتر ۲۵ جاده كاشان- نطنز که منجر به از دست رفتن تعدادي از هم‌وطنان عزيزمان شد، موجب تألم و حزن تمامي مسئولان، هم‌وطنان و آحاد جامعه گرديد.

اين سانحه شامگاه سه‌شنبه در اثر برخورد تانكر حامل سوخت با اتوبوس روي داد كه منجر به جان‌باختن ۱۹ نفر از هم‌وطنانمان گرديد و ۲۶ نفر هم مصدوم شدند.

 مسئولان و كاركنان سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي و تمامي فعالان و دست‌اندركاران بخش حمل‌ونقل جاده‌اي، اين سانحه دلخراش را به خانواده‌هاي داغدار و بازماندگان مسافران و تمامي هم‌ميهنان عزيز و ارجمند تسليت عرض نموده، مراتب همدردي و همراهي با بازماندگان اين سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان براي جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و براي بازماندگان، صبر و شكيبايي و تندرستي مسئلت مي‌نمايد.