شناسهٔ خبر: 58725 - سرویس استان‌ها

بازدید کارشناس برنامه و بودجه استانداری از پروژه‌های راه و شهرسازی جنوب کرمان

بازدید کارشناس برنامه و بودجه استانداری از پروژه‌های راه روستایی کهن چراغ، سعید آبادمکسایی و ساختمان ثبت احوال رودبار جنوب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، این بازدید با حضور غنی پور کارشناس برنامه و بودجه استانداری، محمد خانی مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار جنوب و خانه گیر معاون برنامه‌ریزی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد خانی مسئول اداره راه و شهر سازی شهرستان رودبار جنوب در حاشیه بازدید از پروژه راه روستایی کهن چراغ گفت: طول کل این محور ۴۰۰.۵ کیلومتر در مرحله زیرسازی برای تکمیل این محور به اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیون ریال نیاز است و با تکمیل این محور ۲۵۰ خانوار از راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد.

در ادامه از راه روستایی سعید آباد مکسایی بازدید و بیان کرد: طول کل این محور ۳کیلومتر در مرحله زیرسازی و برای تکمیل این پروژه به اعتباری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیون ریال نیاز است با تکمیل این محور ۱۵۰ خانوار از راه روستایی مناسب برخوردار می‌شوند.

وی در پایان از ساختمان ثبت احوال این شهرستان بازدید و اظهار کرد: ساختمان ثبت احوال شهرستان رودبار جنوب با زیر بنای ۶۰۰ مترمربع در زمینی  به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰درصد جهت بهره‌برداری از ساختمان مذکور نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰میلیون ریال در صورت تامین و تخصیص اعتبار در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.