شناسهٔ خبر: 58846 - سرویس استان‌ها

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری نخستين جلسه مانور کامل سال ۹۷ در فرودگاه تبريز

جلسه نخستين جلسه مانور کامل طرح اضطراری سال ۹۷ فرودگاه تبريز با حضور مديرکل فرودگاه های استان آذربايجان شرقی و مديرکل مديريت بحران استانداری آذربايجان شرقي برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎هاي استان آذربايجان شرقي، در این جلسه  که به منظور هماهنگی برگزاری مانور کامل سال ۹۷ برگزار شد، مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربايجان شرقي با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای آمادگی در فرودگاه‎ها گفت: این مانورها در راستای الزامات ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری و با هدف هماهنگی هر چه بیشتر ارگانهای فرودگاهی و کسب آمادگی لازم جهت خدمت رسانی در زمان حادثه برگزار می گردد.

مصطفی صفایی افزود: فرودگاه تبریز یکی از ایمن‎ترین فرودگاه‎های کشور است و خوشبختانه در سال‎های اخیر حادثه مهمی در این فرودگاه رخ نداده است اما تمام ارگان‎ها بایستی همواره آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی حفظ کنند.

در این جلسه که معاونان این اداره کل و نمایندگان نهادها و ارگان‎های دخیل در برگزار مانور کامل حضور داشتند، بر رفع نواقص مانورهای قبلی تاکید شد و همچنین تشكيل كارگروهاي عملياتي، امداد و نجات و حراستي و برگزاری مانور در ساعت صفر به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.