شناسهٔ خبر: 58853 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد:

اجرای ۷۱پروژه آسفالت و بهسازی راه روستایی برای بهره‌مندی ۱۶۳ روستا در کردستان

شهرام ملکی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اجرای ۷۱ پروژه فعال راه روستایی در سطح استان گفت: با اتمام این پروژه‌ها ۱۶۳روستای استان از راه مناسب آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان ،شهرام ملکی مدیر کل راه وشهرسازی کردستان اظهار کرد: در ۲ سال گذشته حدود ۲۶۰کیلومتر راه روستایی آسفالته احداث شده و نهضت بهسازی راه‌های روستایی در  استان با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:امسال نیز ۷۱پروژه برای بهسازی راه‌های روستایی استان بطور فعال در حال انجام است که با اجرای این پروژه‌ها ، ۳۳۵کیلومتر راه آسفالته روستایی جدید به مجموع راه‌های روستایی استان افزوده خواهد شد.

ملکی ادامه داد:اتمام این تعداد پروژه دربازه زمانی دو ساله (پایان سال مالی۹۶) بهره‌مندی ۱۶هزار خانوار در ۱۶۳روستا با جمعیتی حدود  ۶۵هزار نفر از هموطنان عزیز روستایی از راه مناسب را بدنبال خواهد داشت.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان در ادامه ضمن تشکر از مساعدت‌های مدیران وزارت راه وشهرسازی و به ویژه وزیر محترم راه و شهرسازی و استاندار کردستان خواستار تداوم این حمایت‌ها و توجه خاص به منظور اختصاص اعتبارات ویژه برای رفع محرومیت‌های استان کردستان در حوزه حمل و نقل و کاهش فاصله استان با میانگین کشوری در برخورداری از راه مناسب شد.