شناسهٔ خبر: 58876 - سرویس بنادر و دریانوردی

بررسی نحوه ساماندهی گره‌های ترافیکی ورودی بندر خرمشهر

بازديد با حضور مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر و شهردار خرمشهر نحوه ساماندهی گره‌های ترافیکی ورودی این مجتمع بندری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر و داود دارابی شهردار خرمشهر ضمن بازدید میدانی از بافت فرسوده اطراف بندرخرمشهر و محوطه‌های ورودی این مجتمع بندری، نحوه ساماندهی ترافیک و رفع گره‌های ترافیکی ورودی بندر خرمشهر را ارزیابی کردند.

همچنین در خصوص زیباسازی ورودی های بندر خرمشهر و افزایش فضای سبز با تأکید بر کاشت درخت نخل در سطح مجتمع و دروازه ورودی به بندر نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این بازدید از مشارکت و همکاری بیش از پیش شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند برای ساماندهی مناطق حاشیه و همچنین بهبود سرانه فضای سبز مجتمع بندری را در دستور کار خود قرار داده است.

محمد محسنی خاطرنشان کرد: بندر خرمشهر بنا دارد با ساماندهی دروازه‌های ورودی این بندر، ارائه خدمات به عموم را تسهیل و از بروز ترافیک و معطلی ارباب رجوع جلوگیری کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل، زیبا سازی محوطه های مجتمع بندری و همچنین مناطق پیرامونی است و در تلاش هستیم ساکنان اطراف بندر از آسایش بیشتری برخوردار شوند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در پایان اظهار کرد: این اداره کل با همکاری شهرداری خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش است برنامه‌های خوبی برای توسعه و ساماندهی مناطق حاشیه ای مجتمع بندری را به مورد اجرا بگذارد.