شناسهٔ خبر: 58932 - سرویس استان‌ها

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد:

واگذاری ۳۱۱۱مترمربع زمین جهت احداث ایستگاه‌‌های تقلیل فشار گاز به شرکت گاز استان کرمان

ایستگاه گاز مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از واگذاری ۳۱۱۱مترمربع زمین جهت احداث ایستگاه‌‌های تقلیل فشار گاز به شرکت گاز استان کرمان خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی ، محمد مهدی رودباری مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت:۵قطعه زمین به مساحت ۳۱۱۱مترمربع در شهرستان‌های جیرفت ،کهنوج،رودبار و قلعه گنج جهت احداث ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز به شرکت گاز استان کرمان به قیمت منطقه‌ای دویست دوازده میلیون ریال واگذار شد.

وی با اعلام این خبر افزود:اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در اجرای ماده ۱۱قانون زمین شهری و همچنین در جهت بهره‌مندی شهروندان جنوب کرمان به سوخت‌های پاک و گاز طبیعی اقدام به واگذاری اراضی به شهرستان‌های جنوبی مذکور نموده است.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از انرژی‌های پاک یک اصل مهم در توسعه پایدار شهری و منطقه‌ای است ،ابراز امیدواری کرد تا با واگذاری زمین‌های مذکور و به تبع  آن ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز بتوان هرچه سریعتر نسبت به اجرای کامل شبکه گاز جهت رفاه شهروندان و بهرمندی از منابع اقدام نمود.