شناسهٔ خبر: 58933 - سرویس استان‌ها

برنامه‌های اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس

بديعي‌مقدم ​همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، برنامه‌ها و اقدامات خود را در این هفته تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در این باره گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، کارکنان بخش راهداری و حمل و نقل در مراسم رژه نیروهای مسلح شرکت کردند.

وی افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، کارکنان این اداره کل با خانواده معظم شهداء، ایثارگران دیدار كرده تا از صبر و استقامت آنان تجلیل نمایند

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل اقدام به فضاسازی محیط اداری نموده و با آذین بندی متناسب با هفته دفاع مقدس در تلاش هستیم تا گامی به منظور پاسداشت و بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران برداشته شود.

وی، حضور در مراسم و آئین غبار روبی مزار شهدا، ملبس شدن تمام کارکنان به لباس بسیجی، شرکت در مراسم عمومی، برگزاری کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافری با محوریت دفاع مقدس و برگزاری مراسم ویژه کارکنان، تهیه بیانیه وپوستر مرتبط با هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهانه و فرصتی است تا بتوانیم با بازخوانی و تبیین ارزش‌های مقدس رزمندگان، پیام آنان را به نسل جوان منتقل کنیم.