شناسهٔ خبر: 58969 - سرویس بنادر و دریانوردی

مقالات برگزیده همایش بین‌المللی ICOPMAS ۲۰۱۸ اعلام شد

پوستر نتایج داوری مقالات ارسالی به سیزدهمین دوره همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS ۲۰۱۸) اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیته علمی سیزدهمین دوره همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ( ICOPMAS ۲۰۱۸ ) با اعلام این خبر، گفت: پس از داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، تعداد ۸۰ مقاله جهت ارائه شفاهی و ۷۱ مقاله جهت ارائه به صورت پوستر توسط اعضا کمیته علمی پذیرفته‌شده است.  

محسن سلطان‌پور با بیان اینکه نتایج بررسی مقالات از طریق ایمیل به نویسندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد، توضیح داد: پذیرفته‌شدگان ارائه مقاله به صورت پوستر می‌توانند ضمن ثبت نام و واریز مبلغ درج شده در سایت، مقالات را طبق فرمتی که در سایت همایش درج خواهد شد، چاپ کنند و در تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ آبان‌ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارائه نمایند.

به گفته دبیر کمیته علمی سیزدهمین دوره همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS  ۲۰۱۸ )، در این دوره نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، مقاله‌های پوستری ٥ دقیقه فرصت ارائه خواهند داشت.  

وی خاطرنشان کرد: ارائه‌دهندگان مقاله شفاهی تا تاریخ ۳۰ مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود جهت شرکت در همایش اقدام کنند و در صورت عدم ثبت‌نام متقاضیان در سایت همایش، مقاله‌ها از ارائه حذف خواهند شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان می توانند جهت مشاهده لیست خلاصه مقالات پذیرفته‌شده، به صفحه مربوطه در سایت همایش به آدرس icopmas.pmo.ir مراجعه کنند.