شناسهٔ خبر: 59059 - سرویس استان‌ها

با حضور مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان

آیین معارفه سرپرست راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پلدختر برگزار شد

معارفه در مراسمی روح الله شریف زاده به عنوان سرپرست راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات احسان بیرانوند تکریم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عارف امرایی معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: بیرانوند در زمینه ایمنی و نگهداری راه و حملونقل از مدیران موفق استان بود که جا دارد به نیابت از مجموعه از تلاش وی قدردانی شود.

وی افزود: با توجه به کناره‌گیری بیرانوند به دلیل مشکلات شخصی، در مشورت با مجموعه مدیریتی شهرستان پلدختر به این نتیجه رسیدیم که ادامه خدمت به روح الله شریف زاده که از نیروهای بومی و باانگیزه شهرستان پلدختر است، واگذار شود.

امرایی خواستار همکاری و‌تعامل مجموعه همکاران با مدیر جدید راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای پلدختر شد و گفت: شاه بیت ماموریت سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اداره کل و به تبع آن ادارات شهرستانی، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی است که انتظار می رود مدیریت جدید شهرستان با درایت، تعامل با سایر دستگاه های خدمت رسان، دوراندیشی، بهره گیری از توان و ‌تجربه نیروی انسانی و استفاده مطلوب از تجهیزات، این هدف مهم را باقدرت و‌ جدیت دنبال کند.

کیومرث محمودی معاون توسعه مدیریت و‌ منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم با گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان گفت: مردم پلدختر، هم طعم تلخ جنگ و هم شیرینی رشادت را چشیده اند جا دارد یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و این شهرستان را گرامی بداریم.

وی خطاب به مدیر جدید و‌ کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر بر حفظ روحیه صمیمیت و همکاری و در عین حال انضباط کاری در راستای تحقق اهداف سازمان تاکید کرد.

محمودی تصریح کرد: وظایف کارکنان راهداری به طور مستقیم با جان و مال مردم گره خورده است بنابراین از نظر معنوی نیز کار در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

شریف زاده سرپرست جدید راهداری و حملونقل جاده‌ای پلدختر نیز با قدردانی از خدمات بیرانوند، خواستار همکاری مجموعه برای پیشبرد اهداف سازمان شد.

در پایان با حکم عباس شرفی مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای لرستان، روح الله شریف زاده به عنوان سرپرست راهداری و‌حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدختر منصوب و معرفی و از احسان بیرانوند تکریم بعمل آمد.

سحر بابایی راد سرپرست روابط عمومی اداره کل نیز در این جلسه حضور داشت.