شناسهٔ خبر: 59077 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

تکمیل ساختمان بيمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی در اهواز

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل ساختمان بيمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی اهواز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، عباس پورسلان گفت: بيمارستان ۱۱۰ تختخوابي سوانح و سوختگی اهواز توسط سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي وزارت راه و شهرسازی احداث شده است .

وی افزود: اين بيمارستان داراي ۲۰ هزار مترمربع زيربناست و در چهار طبقه احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهميت احداث این بيمارستان  در ارتقاء شاخص هاي بهداشتي و درماني استان اظهار داشت: براي ساخت این بيمارستان یک هزار و دویست ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

پورسلان افزود: عملیات ساخت بیمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی اهواز از سال ۸۷ آغاز شده بود که در مقطعی به سبب مشکلات اعتباری روند ساخت آن با کندی انجام می شد ولی از سال گذشته با پیگیری های استاندار و نمایندگان مجلس و تزریق اعتبارات لازم عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است.

وی  ادامه داد: این بیمارستان در ۴ طبقه ساخته شده است که دارای امکاناتی از قبیل اورژانس،اتاق عمل جراحی و بخش های بستری  می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: ساختمان این بیمارستان در مراسمی با حضور وزیر بهداشت و درمان و معاون وزیر راه و شهرسازی جهت تجهیز و بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود./