شناسهٔ خبر: 59080 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره ماشين الات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد :

اضافه شدن ۵ دستگاه خودرو به ناوگان راهداری خراسان شمالی

ماشین آلات رئيس اداره ماشين الات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از اضافه شدن پنج دستگاه خودرو برای عملیات راهداری به ناوگان راهداری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس كامران مرادی  اظهار داشت: درسالجاری یک دستگاه کامیون جاروب مكانیزه اتوبانی ، یک دستگاه کامیون نمک پاش هوشمند و یک دستگاه کامیون ترمیم آسفالت هوشمند برای لکه‌گیری سطح جاده‌های استان خریداری شده است.

وی تصریح کرد: اخیراً نیز ۲ دستگاه گریدر برای عملیات راهداری زمستانه خریداری شده است.

مرادی گفت: یک دستگاه از این ناوگان برای خدمات راهداری زمستانه شهرستان مانه و سملقان به کار گرفته می‌شود و یک دستگاه در ستاد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ماشین الات اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد:درسالجاری ۲دستگاه تجهیزات برف روب خریداری و به ناوگان راهداری استان افزوده شده است تا در عملیات زمستانه موردبهره‌برداری قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، اکنون ۲۶۴ دستگاه ناوگان سبک، نیمه سنگین و سنگین در اختیار راهداری خراسان شمالی است همچنین حدود ۱۰۰ دستگاه تجهیزات زمستانه از جمله نمک پاش، برف روب و برف خور برای خدمات رسانی در زمستان به کار گرفته می‌شود.