شناسهٔ خبر: 59174 - سرویس استان‌ها

در ادامه بازدیدهای سرزده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صورت گرفت:

تاکید بر تکمیل قطعه سوم چهار خطه تویسرکان- کنگاور

بازدید حسن ربانی ارشد به همراه مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس و نادیان‌ رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل و جمعی از مسئولین از روند اجرایی قطعه سوم چهار خطه تویسرکان- کنگاور بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد در بازدید از قطعه سوم چهارخطه تویسرکان - کنگاور عنوان کرد : احداث چهارخطه مسیر تویسرکان- کنگاور یکی از پروژه‌های مهم شهرستان است که در بهمن ماه سال گذشته قطعه اول و دوم این پروژه به طول ۱۵کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 ربانی ارشد افزود: هم اکنون شرکت جهاد نصر همدان پیمانکار این پروژه در قطعه سوم به طول ۵ کیلومتر با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان مشغول به کار است .

وی با تاکید بر تکمیل قطعه سوم این پروژه اعلام کرد: هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابه‌جایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، اتصال راههای تویسرکان به بزرگراه کربلا و ایجاد مسیر جایگزین همدان - اسدآباد-کنگاور به همدان - تویسرکان- کنگاور است.

سرپرست اداره کل همچنین در بازدید از پروژه بیمارستان قائم تویسرکان گفت: این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در سال ۹۴بود که هم اکنون از پیشرفت ۸۲ درصدی برخوردار بوده است.

ربانی ارشد عنوان کرد: افزایش ۵۰ درصدی شمار تخت‌ها به ۱۵۴ تخت و بخش‌های تخصصی و درمانی این بیمارستان سبب افزایش اعتبارات مورد نیاز و زمان بیشتر برای تکمیل این طرح شد.

وی یادآورشد: با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل می‌شود که علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد.

وی اظهار کرد: در این بازدید میدانی مشکلات پیش روی پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در خصوص تسریع در ساخت پد بالگرد صورت پذیرد.

گفتنی است در ادامه از پروژه راه روستایی باقرآباد به طول ۶۰۶ متر بازدید به عمل آمد و به پیمانکار پروژه تاکید شد نسبت به بهره‌برداری از این پروژه تلاش بیشتری انجام شود.