شناسهٔ خبر: 59176 - سرویس استان‌ها

راهداری استان همدان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان برتر شد

جشنواره اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان برتر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی ۷ محور عمومی و ۱۲ محور تخصصی این اداره کل مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: این اداره کل در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی توانست جزء دستگاه‌های برتر در بالاترین رشد نسبت به سال گذشته را به خود اختصاص دهد.

محمد سرگزی افزود: این اداره کل در شاخص اختصاصی با ۱۲محور در بخشهای مختلف شامل سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک، میزان جابجایی بار و مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و با ۷ محور عمومی شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار( مدیریت سبز)، ارتقاء سلامت اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد در این جشنواره شرکت کرد.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت سبز این اداره کل توانست برای نخستین بار اقدامات شاخصی از قبیل بازیافت، پسماند، بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی و کاهش آلاینده های محیطی را در دستور کار خود قرار دهد.

این مسئول یادآور شد: این پنجمین سال است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر می شود.

در جشنواره شهید رجایی که هر سال توسط سازمان برنامه و بودجه در استان‌ها برگزار می‌شود از مدیران برتر سال قدردانی می‌شود.

گفتنی است، بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی امسال با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس به میزبانی استانداری همدان برگزار شد.