شناسهٔ خبر: 59202 - سرویس استان‌ها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خبر داد :

ثبت نام ۸۰ درصد رانندگان جاده ای استان در طرح بیمه تکمیلی

احسان منصورکیایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از ثبت نام ۸۰ درصد از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان در طرح بیمه تکمیلی رایگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سمنان ، احسان منصور کیایی با اشاره به اقدامات اداره کل در راستای رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های رانندگان افزود : براساس ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل کالا ، ثبت نام از رانندگان از ابتدای مرداد ماه در استان آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.       

وی افزود: از مجموع ۴۷۰۷ نفر راننده ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالای استان سمنان که در بخش حمل کالا فعالیت می‌کنند تاکنون ۳۶۵۰ نفر جهت دریافت خدمات  بیمه تکمیلی رایگان ثبت نام کرده‌اند.

منصورکیایی خاطر نشان کرد: با احتساب تعداد رانندگان بخش کالا و همسرانشان، پیش‌بینی می‌شود مجموع دریافت کنندگان بیمه تکمیلی رایگان در استان به ۹۴۱۴ نفر بالغ شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این طرح را  ارائه شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات همسر دانست و افزود: رانندگانی که تاکنون نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام نکردند می‌توانند با در دست داشتن مدارک به انجمن های صنفی رانندگان شهرستان محل سکونت و یا دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

منصورکیایی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت شکایات رانندگان افزود: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد ، نظر و شکایت  خود را از طریق سامانه پيامكي ۳۰۰۰۱۴۱ ، سامانه تلفن گويا و بخش پاسخگويي ۱۴۱، وب سايت www.۱۴۱.ir و صندوق پستي ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به  سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.