شناسهٔ خبر: 59272 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

رأی حدود ۶هزار نفر در هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی استان زنجان

انتخابات نظام مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به شرکت حدود۶ هزارنفر در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان زنجان، جزئیات روند برگزاری آن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ؛ مسعود بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان این استان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی مسئولیت قانونی کنترل و تأیید فرآیند انتخابات را در سراسر کشور از شروع تا خاتمه‌ی آن و صدور اعتبارنامه منتخبان برعهده دارد و مرجع رسیدگی به شکایات مرتبط با انتخابات در مراحل مختلف بوده صحت برگزاری انتخابات را تأیید می‌کند.

وی عنوان کرد: این انتخابات از ساعت ۸ صبح دوازدهم مهرماه همزمان در سراسر استان زنجان ( شهرستان‌های زنجان ، ابهر ، خدابنده ، خرمدره ) با توجه به محل سکونت اعضای سازمان نظام مهندسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: از بین ۳۰ نفر واجد شرایط، ۱۱نفر در رشته عمران، تاسیسات برقی، معماری، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی عضو اصلی هیأت مدیره و ۶ نفر بعنوان عضو علی البدل انتخاب خواهد شد. 

بیات منش با بیان اینکه انجام رای‌گیری به صورت مکانیزه  در تمام حوزه‌ها برگزار خواهد شد گفت : تعداد شرکت کنندگان و داوطلبان هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان نسبت به دوره‌های گذشته افزایش یافته است.