شناسهٔ خبر: 59306 - سرویس استان‌ها

ملاقات مردمی شهروندان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

جلسه حسن ربانی ارشد ، این هفته جلسه مردمی خود را مطابق با روال معمول در محل اداره کل با جمعی از شهروندان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ،  ربانی ارشد این هفته در جلسه ملاقات مردمی ضمن تاکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره مسئولان با مردم گفت : این دیدارها می تواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان به مسئولان اداره کل و خدمات رسانی ، پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.

وی با بیان اینکه این دیدارها نقش به سزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد ، اظهار داشت : رسیدگی به حقوق شهروندان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد .

وی افزود : این اداره کل یکی از دستگاه‌های اجرایی است که به طور مستمر هر هفته جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست‌های مردمی در اولویت قرار داده است.

 ربانی ارشد حضور معاونین و مدیران مربوطه را در ملاقات‌های مردمی عامل بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به درخواست مراجعه کنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع دانست.

وی در دیدار مردمی این هفته اظهار داشت : در این ملاقات مردمی اقشار مختلف مردم در حوزه بازآفرینی شهری و مسکن با ثبت نام از طریق دفتر روابط عمومی درخواست دیدار داشتند که در دیداری چهره به چهره در خواست‌ها ، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده که با توجه به رسیدگی کاربردی به مسائل و مشکلات این عزیزیان این دیدار با حضور معاونین و مدیران مختلف این حوزه انجام و دستورات لازم نیز صادر شد .

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی هر هفته در محل اداره کل برگزار می گردد ، متقاضیان جهت هماهنگی بیشتر به دفتر روابط عمومی واقع در طبقه اول این اداره کل مراجعه نمایند .