شناسهٔ خبر: 59382 - سرویس استان‌ها

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی فریدون کنار صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با فرماندار فریدونکنار

جلسه بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی فریدون‌کنار با فرماندار استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ،بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان به همراه معاونین این اداره کل با فرماندار فریدونکنار دیدار کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان فریدونکنار و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد. 

وی همچنین افزود :اقبال و استقبال عموم كاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مركز مازندران بالاست ، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

بهادری ضمن اشاره برمحدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست اندركاران برای اتمام پروژه ها ستودنی است.

بررسی وضعیت تکمیل تقاطع غیرهمسطح ولیعصر (عج ) ، تکمیل چهار بانده نمودن محور فریدونکنار – آمل( محور شیرمحله ) ، تکمیل  مجتمع فرهنگی- هنری فریدون کنار (نیایش ) ، تکمیل خیابان ۲۴ متری ساحلی شهر فریدونکنار و اتصال به شهر سرخرود ، تکمیل راه روستایی منقارپی و زاهدکلا ، پروژه بازآفرینی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری ، اراضی ساحلی ضلع شمال غرب فریدونکنار ، تکمیل ساختمان فرمانداری و بخشداری دهفری تکمیل ساختمان ، اداری ثبت احوال،واگذاری مجتمع ورزشی کریم آزادی به اداره ورزش و جوانان ،واگذاری زمین زباله فریدونکنار به شهرداری و پیگیری مسائل مسکن مهر شهرستان فریدونکنار از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.