شناسهٔ خبر: 59433 - سرویس استان‌ها

استفاده از خدمات بومی برای برنامه‌نویسی انتخابات/ نظام مهندسی از بسترهای دستیابی به ساخت و ساز مطلوب

مسعود حق لطفی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گفت: سازمان نظام مهندسی بستر دستیابی به ساخت و ساز مطلوب را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق‌لطفی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان قزوین اظهار کرد: هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین در حال برگزاری بوده و براساس آمارها۹۶۰۰  نفر واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.

وی بیان کرد: کاندیدا در رشته‌های عمران، معماری، نقشه‌برداری، ترافیک، برق، شهرسازی و مکانیک شرکت کرده و در نهایت ۱۱ نفر به عنوان اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان انتخاب می‌شوند.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان قزوین از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در شهرستان‌های قزوین، آبیک، بوئین‌زهرا و تاکستان خبر داد و گفت: از ۴ ماه گذشته با انتخاب اعضای هیئت نظارت و اجرایی روند فعالیت‌های انتخابات آغاز شده که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

حق‌لطفی ادامه داد: استفاده از شرکت‌های خدماتی بومی در حوزه برنامه‌نویسی را می‌توان از مزایای این دوره از انتخابات برشمرد.

وی عنوان کرد: انتظار اصلی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تبیین و اجرای اهداف سازمان بوده که باید مدنظر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: یکی از ارکان اجرای سیاست‌های حوزه صنعت ساختمان سازمان نظام مهندسی می‌باشد که ارتباط مستقیم با اداره‌کل راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری‌ها دارد.

حق‌لطفی ادامه داد: توانمندی نظام مهندسی در ارتقاء نما و منظر سیمای شهری و همچنین صرفه‌جویی انرژی نقش بسزایی دارد.