شناسهٔ خبر: 59466 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور صورت گرفت:

بازديد از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان شمالی

بازدید داود نیكخواه معاون دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، داود نیكخواه معاون دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی بازدید کرد.

نیكخواه در این سفر بیان داشت :مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمركز خدمات مورد نیاز دریك مكان ،نقش اساسی درارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده‌ای و همچنین كاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبكه راه‌های كشور را عهده دار است كه این مجتمع‌ها با مشاركت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای كشور احداث،نگهداری و بهره‌برداری می‌شوند.

همچنین ایشان خاطر نشان شدند:احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی نقش بسزای در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

در ادامه این سفر آقای هادی رباطی مسئول مجتمع‌های خدماتی رفاهی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت:در حال حاضر ۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای استان در حال ساخت و اجرا است.

هادی رباطی اظهار داشت: این مجتمع‌ها در محورهای اصلی و فرعی اجرا می شوند و بطور میانگین ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: اکنون در محورهای اصلی استان در هر ۷۲کیلومتر، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی ایجاد شده است و تلاش داریم تا با ورود و استقبال سرمایه گذار بخش خصوصی، در هر ۴۵ کیلومتر، یک باب مجتمع رفاهی در محورهای استان اجرا شود.

اکنون ۹باب مجتمع خدمات رفاهی در خراسان شمالی در حال بهره‌برداری است.