شناسهٔ خبر: 59484 - سرویس استان‌ها

تقدیر و تشکر مدیر کل راه و شهرسازی استان قم از عوامل انتخابات

حسن صبوری مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در پیامی از کلیه عوامل و دست اندرکاران انتخابات و جامعه مهندسی استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در پیامی از کلیه عوامل و دست اندرکاران انتخابات و جامعه مهندسی استان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

« ضمن تشکر از حضور پر شور جامعه مهندسان ساختمان استان قم در پای صندوق رأی،خدا را شاکریم که بار دیگر همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات موجب شد ، هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم درکمال نظم،آرامش وسلامت برگزار شود.

اینجانب بر خود لازم می دانم از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری هیأت اجرایی،هیأت نظارت و همه عوامل دست اندرکار انتخابات تقدیر و تشکر نمایم و از درگاه خداوند متعال اعتلا و پیشرفت روز افزون برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم را مسئلت می نمایم.

پر واضح است همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی و رضایت جامعه مهندسی ساختمان استان و موجب دستیابی به آینده‌ای روشن برای این استان و مرز و بوم خواهدبود.»