شناسهٔ خبر: 59490 - سرویس استان‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

نقش کلیدی حائزین اکثریت آرا انتخابات نظام مهندسی در تصمیم گیری‌های نظام ساخت و ساز

هوشنگ عشایری عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی گفت، کسانی که در انتخابات نظام مهندسی ساختمان حائز اکثریت آرا می شوند باید در نظر داشته باشند که نقش کلیدی در تصمیم گیریهای نظام ساخت و ساز بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس ، هوشنگ عشایری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران که از اجرای انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فارس نظارت و بازدید داشت افزود: نظارت بر رفتار سازمانی این تشکل حقوقی و حرفه‌های وابسته به آن بر عهده منتخبان این انتخابات است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات روند آن در بعضی از استان‌ها همچون فارس کاملا مکانیزه انجام شده و دیگر با آن اشکالات و شبهات انتخابات دوره‌ای‌های گذشته روبرو نیستیم.

مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ضمن اشاره به وظایف هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان شامل اجرای صحیح و هدفمند بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین موجود ، ارتقای دانش فنی و مهندسی به روز اعضا از طریق برگزاری دوره‌ها و جریان نظارت بر عملکرد اعضا تصریح کرد: اعضا هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در بهبود وضعیت ساخت و ساز در کشور نقش نخست را دارند.