شناسهٔ خبر: 59678 - سرویس استان‌ها

با حضور حیدری مدیر کل راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

بازدید از عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل- مشگین شهر

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل و هیات همراه ایشان از عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل- مشگین شهر بطول ۴۳ کیلومتر و پروژه های بازآفرینی شهری مشگین شهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری با هیات همراه از روند عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل- مشگین شهربه طول ۴۳ کیلومتر و بهسازی و تکمیل مسیر مشگین شهر – قینرجه به طول ۱۴ کیلومتر بازدید کردند.

حیدری در ادامه بازدید گفت: از پروژه‌های بازآفرینی شهری که باید بر اساس ماده ۵۹ قانون توسعه ششم تا سال ۱۴۰۰ در مشگین شهر۱۲ محله در برنامه بازآفرینی استان انجام شود، از این تعداد ۴ محله در سال ۹۷ و سه محله در سال ۹۸ و سه محله دیگر نیز در سال ۹۹ و مابقی در سال ۱۴۰۰ در برنامه باز آفرینی استان لحاظ شده است که در صورت تامین اعتبار برای دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد باز آفرینی، عملیات احیاء و بهسازی در آنها انجام خواهد شد.

ولی در حال حاضر این عملیات در محلات حسنعلی دره سی و ولایت و نوشین دره سی شروع شده و پروژه‌های خانه معلم، مدرسه، آسفالت معابر و ساحل بند و غیره در حال اجرا می باشد.