شناسهٔ خبر: 59695 - سرویس استان‌ها

در تشریح عملکرد آموزشی بندرامام خمینی(ره) طی نیمه نخست سال جاری بیان شد:

بهسازی سرمایه انسانی از طریق آموزش مستمر

آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف توانمند سازی نیروی انسانی و بهسازی سرمایه سازمانی از طریق آموزش، طی نیمه نخست سال جاری ۳۲ دوره آموزشی با مجموع ۴۷۰ ساعت و مشارکت ۱۴۱۹ نفراز کارکنان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: مهمترین این دوره‌ها، دوره مدیریت ایمنی مواد خطر ناک(HAZMAT)، جستجو و امداد و نجات بوده که طی این دوره‌ها در مجموع به میزان ۱۹۴ساعت و با هدف تشکیل تیم تخصصی جهت مقابله با حوادث ناشی نشت مواد خطرناک و سمی و همچنین عملیات امداد ونجات در ارتفاع برای پرسنل آتش‌نشانی برگزار شد.

عادل دریس در ادامه افزود: همچنین طی شش ماه اخیر ۴دوره به صورت مجازی برای کارکنان خود برگزار شد که ضمن ارتقاء دانش تخصصی کارکنان، کاهش هزینه برگزاری کلاس های آموزشی را در پی داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نظارت بر فرآیند آموزش کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی را از اهم اقدامات این اداره‌کل برشمرده و با اشاره به اینکه این دوره‌ها عمدتا توسط موسسات آموزشی مجوزدار در حوزه لجستیک بندری برگزار می‌شود، بیان داشت: طی نیمه اول سالجاری بیش از۳۰دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف با مباحث لجستیکی برگزار شد.

یادآور می‌شود در پی ارزیابی‌های به عمل آمده در بین دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در بخش تولیدی - اقتصادی و امور زیربنایی که توسط مرکز پژوهش و آینده‌نگری استان وابسته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان انجام پذیرفت این اداره کل طی دو سال اخیر با کسب بالاترین امتیاز حائز رتبه نخست در زمینه عملکرد آموزشی کارکنان شده است.