شناسهٔ خبر: 59722 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کرد:

هزینه بیش از ۲۶۱ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از ۱۶ پروژه بازآفرینی در استان

اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد: برای بهره برداری از ۱۶ پروژه بازآفرینی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به افتتاح رسید بیش از ۲۶۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۲۶۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخوان عبداللهیان افزود: این پروژه ها شامل سه طرح آموزشی و فرهنگی به مساحت ۲ هزار و ۱۹۵ مترمربع با هزینه ۱۷ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، یک طرح ورزشی به مساحت یک هزار و ۶۲۰ مترمربع با هزینه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک طرح بهداشتی، درمانی به مساحت ۹۱۵ متر مربع با هزینه ۱۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: دیگر پروژه ها نیز شامل زیبا سازی بوستان به مساحت چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع با هزینه سه میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال، اجرای شبکه فاضلاب به حجم ۱۵ و ۶ دهم کیلومتر با هزینه ۳۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال، ۲ پروژه بهسازی و بهبود معابر به طول هشت کیلومتر با هزینه ۲۸ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال و هفت طرح تأمین برق و روشنایی و تقویت شبکه با ۲ هزار و ۳۰۰ چراغ روشنایی و هزینه ۱۴۹ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال است.

وی گفت: مرکز جامع سلامت شماره سه شهید رجایی از جمله پروژه های مزبور است که در زمینی به مساحت ۵۰۷ متر مربع با هزینه ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده که با بهره برداری از آن برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

اخوان عبداللهیان افزود: سالن ورزشی امام هادی (ع) نیز با هدف بهبود فضای ورزشی در حاشیه شهر مشهد در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۲۰مترمربع با هزینه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده که با بهره برداری از آن برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا مدرسه ۹ کلاسه ابرار نیز در زمینی به مساحت هزار و ۹۳۴ مترمربع با هزینه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است./