شناسهٔ خبر: 59876 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله خبر داد:

تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی به متقاضیان

مراسم رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کلاله از تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی شهرستان به متقاضیان خبرداد و گفت: این خودروها شامل کامیون، کامیونت، نیسان و سمند بوده که به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کلاله از تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی شهرستان به متقاضیان خبرداد و گفت: این خودروها شامل کامیون، کامیونت، نیسان و سمند بوده که به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

قاسم دبوری فریمانی در مراسم تحویل این خودروها به خبرنگاران افزود: نوسازی، واگذاری و تحویل این خودروها موجب ثبات اشتغال ۱۵متقاضی دارای سابقه فعالیت در شهرستان شده است.

به گفته وی، ۵۲ پرونده خرید خودرو با مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل توسعه اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر به بانک‌های عامل معرفی شده که در مرحله اول خرید ۹ خودرو با مبلغ ۸۶۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

دبوری اظهارکرد: وام خرید خودرو صرفا به رانندگانی که در طرح ساماندهی حمل و نقل شناسایی شده‌اند تعلق می‌گیرد و این تسهیلات با سود ۶درصد و بازپرداخت ۵ساله و در ازای خرید خودرو پرداخت می‌شود.

فرماندار کلاله و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان نیز در مراسم تحویل این خودروها حضور داشتند.

شهرستان کلاله در منتهی الیه شرقی گلستان در فاصله ۱۳۶ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.