شناسهٔ خبر: 59997 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بیان کرد:

اعلام نرخ کرایه زائران اربعین حسینی استان گلستان

اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اهمیت موضوع اعزام زائران عتبات عالیات از مبداء استان به پایانه مرزی مهران، نرخ جابجایی آنان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، مهدی میقانی در حاشیه جلسه‌ای که برای بحث و تبادل نظر و برنامه ریزی و نرخ‌گذاری اعزام زائران اربعین به کربلای معلی برگزار شد، گفت: اعزام زائران از مبداء گرگان با اتوبوس ۴۵۷مبلغ یک میلیون ریال، اتوبوس SE یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ ۲ میلیون ریال می‌باشد.

به گفته وی، زائرانی که قصد اعزام از مبداء گنبد را دارند مبلغ کرایه آنها با اتوبوس۴۵۷ یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، اتوبوس SE مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال ، اتوبوس اسکانیا و ولوو یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس VIP مبلغ دو میلیون و ۱۰۰ هزار ریال مصوب شده است.

میقانی ادامه داد: در صورت اعزام زائران به صورت کاروانی و دربستی به اعضای هر نفر ۱۰۰ هزار ریال تخفیف در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل لازم است تمام ملاحظات ایمنی و فنی و همچنین حقوق مسافران را در ایام طرح،رعایت و کنترل کرده و به اداره کل گزارش کنند.

طرح جابجایی اعزام زائران اربعین حسینی در سال ۹۷ از اول آبان ماه با آمادگی ۲۲۰ دستگاه اتوبوس آغاز می شود و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.