شناسهٔ خبر: 6002 - سرویس مسکن و شهرسازی

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر هشتگرد/ فروش اراضی برای محوطه‌سازی پروژه‌ها

محمدرضا توکلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد مدیرعامل شرکت عمران شهر هشتگرد آخرین وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر هشتگرد را تشریح کرد.

محمدرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این‌باره گفت: واحدهای دارای قراردادهای سه جانبه مسکن مهر هشتگرد در سال جاری تکمیل می‌شوند و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند؛ در واقع بخش مهم مسکن مهر هشتگرد امسال تکمیل خواهد شد البته قراردادهای دوجانبه همچنان باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل زیرساخت‌ها در حال کار هستند ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد در حال تکمیل است و از این تعداد هشت هزار واحد برای افتتاح آماده شده و در حال دریافت خدمات هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر هشتگرد با حضور محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مشکل پروژ‌ه‌های هسا در هشتگرد برطرف شد.

وی با اشاره به این‌که برای تامین خدمات روبنایی مسکن مهر تمهیدات جدیدی اندیشیده شده تا هزینه ساخت بر دوش متقاضیان مسکن مهر قرار نگیرد تاکید کرد: محوطه‌سازی در شهر هشتگرد از محل فروش اراضی برای تامین هزینه‌ها در حال انجام است./