شناسهٔ خبر: 60104 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

برگزاری ستاد بازآفرینی شهرستان رامسر

جلسه جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان رامسر با حضور فرماندار ، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر در این جلسه عنوان کرد:بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ، توانمند سازی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی می باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاهها برای تحقق این امر لازم و ضروری است .

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر در خصوص برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار و اهمیت موضوع و حمایت های ویژه دولت در این حوزه مطالبی را عنوان نمودند.

در پایان این جلسه ارائه پیشنهاداتی از سوی شهرداری رامسر که در راستای برنامه‌های پیشین بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهر نیز بود، تصمیاتی توسط اعضای ستاد شهرستان اتخاذ شد که تهیه طرح بازآفرینی شهری به عنوان اولویت اول قابل ذکر می باشد.

ضمنا فرماندار رامسر با اشاره به ضرورت پیگیری برنامه بازآفرینی از سوی شهرداری‌ها به عنوان دبیران ستاد،بر استفاده از ظرفیت‌های موجود با مشارکت همه جانبه و مستمر اعضا تأکید ورزیدند.