شناسهٔ خبر: 60153 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راهداری استان صورت گرفت:

اجرای مانور ارتقاء آمادگی ناوگان امداد جاده‌ای ویژه اربعین در همدان

مانور مانور ارتقاء آمادگی ناوگان امداد جاده ای ویژه سفرهای ایام اربعین حسینی به شکل نمادین در همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، در این مانور که با هدف آمادگی و ارائه خدمات هر چه بیشتر نیروهای امدادجاده‌ای به زوار اربعین حسینی برگزار شد، نمایندگانی از راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و امدادخودرو مسیر پلیس راه همدان کرمانشاه تا قرارگاه پلیس راه(میدان بهار) را به شکل نمادین پیمودند.

در حاشیه این مانور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان هدف از برگزاری این مانور را سنجش و ارزیابی سرعت عمل و آمادگی نیرو‌های امدادی ویژه اربعین عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های امدادی استان برای امدادرسانی به زائران اربعین آمادگی لازم را دارند.

مصطفی پناهنده افزود: با توجه به تجربیاتی که در سال های گذشته از اربعین داشته ایم می توانیم به نحو مطلوب در ایام اربعین سال جاری اقدامات مناسبی داشته باشیم و این مانورها می تواند در شناخت نقاط ضعف و قوت بسیار کمک کند.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مانور با نزدیکی بسیار به واقعیت انجام شود و دستگاه ها هر کدام وظایف خود را در این مانور باید به شکل واقعی انجام دهند.

گفتنی است، این مانور به همت شرکت آباد امداد پایتخت و با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان برگزار شد.