شناسهٔ خبر: 60168 - سرویس هوایی

برای نظارت بر نحوه به کارگیری تجهیزات جدید صورت گرفت:

بازديد استاندار و فرماندار از فرودگاه بوشهر

فرودگاه بوشهر استاندار بوشهر از پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بوشهر بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان بوشهر، گراوند استاندار بوشهر به اتفاق جمشیدی فرماندار، معاون امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استانداری از فرودگاه بین المللی بوشهر بازدید کرد.

استاندار بوشهر از پروژه توسعه اپرون با متراژ ۲۳ هزار مترمربع، بهسازی ترمینال پروازهای داخلی و خارجی، تکمیل دوربین های مرکز مانیتورینگ(cctv)، نصب دو دستگاه پکیج جدید و اصلاح سیستم های سرمایش ترمینال ها، تعویض سیستم روشنایی باند و خط کشی سطوح پروازی و... دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص تملک اراضی فرودگاه جدید، تسریع در راه اندازی شرکت هندلینگ اختصاصی بوشهر جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران، افزایش پروازها در مسیرهای جدید و جابجایی موضع پدافند نیروی هوایی ارتش جنب رمپ پروازی که از موانع ایمنی و امنیتی پروازها است، دستور پیگیری لازم را صادر کرد.

در ادامه کمال دهقان منشادی، مدیر فرودگاه های استان نیز توضیحاتی را درباره پروژه های انجام شده در فرودگاه بوشهر و برنامه های آتی این فروگاه ارائه کرد.

گفتنی است؛ استاندار بوشهر در ساعات اولیه صبح ضمن حضور در برج مراقب پرواز با اهدا لوح تقدیر، روز جهانی مراقبت پرواز را به مدیرکل و پرسنل شاغل در مراقبت پرواز فرودگاه بوشهر تبریک گفت.