شناسهٔ خبر: 60186 - سرویس وزارتی

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

پایگاه خبری در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی درست شکل گرفت/ هدف از ايجاد پايگاه خبری، اطلاع رسانی از خدمات بود

ساختمان وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی طی انتشار جوابیه‌ای نسبت به اخبار کذب خبرگزاری تسنیم درخصوص فعالیت پایگاه خبری این وزارتخانه اعلام کرد که این پایگاه خبری در راستای اجرای رهنمودهای حضرت امام (ره) و همچنین دستورهای مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی درست و دقیق شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در واكنش به خبر منتشر شده در خبرگزاری تسنیم در خصوص فعالیت پایگاه خبری این وزارتخانه اعلام كرد: این پایگاه خبری در راستای اجرای رهنمودهای حضرت امام (ره) و همچنین دستورهای مقام معظم رهبری  مبنی بر اطلاع رسانی درست و دقیق اقدام ها و خدمت‌های صورت گرفته ایجاد شده است.

متن كامل جوابیه ارسالی به خبرگزاری تسنیم در زیر آمده است:

جناب آقای مجید قلی زاده

مدیر مسئول محترم خبرگزاری تسنیم

با سلام و احترام

پیرو انتشار مطلبی در خبرگزاری تسنیم با عنوان "شرکت "سفیران دوراندیش آفتاب" در ساختمان دادمان چه می کند؟" در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ بنابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری ها جوابیه زیر ارسال می‌شود. خواهشمند است دستور مقتضی برای انتشار جوابیه در گروه و بخشی كه خبر اولیه درج شده است، را صادر فرمایید.

در خبر منتشر شده در خبرگزاری تسنیم قید شده است كه " مطابق آگهی تاسیس منتشر شده از سوی روزنامه رسمی، تیرماه ۹۴ شرکت تعاونی سفیران دوراندیش آفتاب به ریاست هیئت مدیره محمد ملاحسینی در ساختمان دادمان تاسیس شده است. حال این سئوال مطرح می شود که این شرکت در ساختمان وزارت راه و شهرسازی چه می کند." این در حالی است كه عملكرد این شركت كاملا مشخص و از اهداف آن اطلاع رسانی درست و دقیق است.

وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای رهنمودهای حضرت امام (ره) و همچنین دستورهای مقام معظم رهبری  مبنی بر اطلاع رسانی درست و دقیق اقدام ها و خدمت‌های صورت گرفته توسط دولت، پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه را در قالب شرکت "سفیران دوراندیش آفتاب" راه اندازی كرده است.

ایجاد این شركت به منظور ایجاد کمترین هزینه برای دولت، به جای استخدام نیروی انسانی و استفاده از ساز و کار قانون برون‌سپاری خدمات و استفاده از تعاونی ها بوده است.

لطفا شما توضیح دهید که چه کار می کنید؟ شما که سالانه ده ها میلیارد تومان از بودجه عمومی دولت استفاده می کنید و همراستا با ترامیپ و نتانیاهو جنگ روانی سنگینی را علیه دولت جمهوری اسلامی راه اندازی کرده‌اید؟/