شناسهٔ خبر: 60254 - سرویس وزارتی

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد:

اسلامی گزینه قابل اعتماد برای ورود به کابینه است/ انتخاب اسلامی روح جدیدی در کالبد وزارت راه و شهرسازی خواهد بود

حسین نیازآذری عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ازتصمیم دولت برای ترمیم کابینه و معرفی مهندس اسلامی استاندار مازندران برای تصدی وزارت راه و شهرسازی استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین نیازآذری دبیر اول هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اعلام گستردگی و حساسیت وزارت راه‌ و‌ شهرسازی، مهندس اسلامی را گزینه قابل اعتماد برای ورود به کابینه دانست و این انتخاب را روح جدید در کالبد وزارت راه و شهرسازی دانست.
 
دبیراول کمیسیون تخصصی افزود: در مدت تصدی مهندس اسلامی در استانداری مازندران وی را فردی سختکوش، فنی و دلسوز یافتم و امیدوارم با پشتکار و تجربه‌ای که ایشان در مراجع فنی و ستادی مرتبط با تکالیف وزارتخانه داشته بتواند موجب حرکت آفرینی در وزارت راه و شهرسازی شود.
 
نماینده بابل با تصریح اینکه مهندس‌ اسلامی فردی متخصص و صاحب نظر در حوزه عمران و شهرسازی می باشد ابراز امیدواری کرد که وی بتواند اعتماد همکارانم را در کمیسیون تخصصی عمران و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلب نماید.
 
نیازآذری جلب مشارکت مهندسان به عنوان فراگیرترین تشکل صنفی فنی و تخصصی کشور، اجرای کامل مصوبات ستاد بازآفرینی‌شهری، ساخت مسکن‌ ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد و گسترش شبکه ریلی را از مهمترین اولویت‌های مطالبات مجلس از وزیر پیشنهادی برشمرد./