شناسهٔ خبر: 60320 - سرویس وزارتی

نماینده مردم اردبیل در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

برنامه‌های اسلامی کاربردی اما نیاز به حمایت دولت دارد/ دولت مدیری لایق و توانمند را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی معرفی کرد/ مجلس همسو با برنامه‌های اسلامی است و رای بالا از مجلس خواهد گرفت

صدیف بدری نماینده مردم استان اردبیل در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: دولت با معرفی آقای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی یک مدیر لایق و توانمند را به مجلس معرفی کرد که می‌تواند در همه حوزه‌های وزارت راه و شهرسازی براساس تجربه‌هایی که دارند، خدمات خوبی ارائه دهند.

صدیف بدری نماینده مردم استان اردبیل در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین و سخنگو و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت بابت تصدی پست وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از زحمات آقای دکتر آخوندی تشکر و قدرانی داشته باشیم که به عنوان وزیری توانمند، زحمات زیادی کشیدند و برای‌شان آرزوی موفقیت کنیم.

وی افزود: دولت با معرفی آقای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی یک مدیر لایق و توانمند را به مجلس معرفی کرد که می‌تواند در همه حوزه‌های وزارت راه و شهرسازی براساس تجربه‌هایی که دارند، خدمات خوبی ارائه دهند. در همین خصوص خوشبختانه تحصیلات آقای اسلامی هم عمرانی و با کار در وزارت راه و شهرسازی همخوانی دارد که به همین خاطر نظر بنده این است که ایشان می‌توانند وزیری موفق باشند.

سخنگو و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص برنامه‌های ارائه شده از سوی محمد اسلامی به نمایندگان خانه ملت گفت: برنامه‌هایی که ایشان در کمیسیون عمران و مجلس ارائه کردند و بابت آن در فراکسیون‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد، برنامه‌هایی مناسب و کاربردی است.

وی افزود: این برنامه‌های آقای اسلامی خوب است اما نیاز به حمایت دولت و سازمان برنامه بودجه دارد. برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت در حوزه‌های مختلف به خصوص مسکن همسو با خواسته‌های نمایندگان مجلس است اما بازهم تاکید می‌کنم در این مسیر آقای روحانی و آقای نوبخت باید بانک‌ها، سازمان برنامه بودجه و همچنین دیگر دستگاه‌های اجرایی را با ایشان همراه کنند تا این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود.

بدری در پایان در پاسخ به این سوال که با ارائه برنامه‌های محمد اسلامی به مجلس چقدر نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد با ایشان همراه خواهند بود، گفت: فضای مجلس درخصوص آقای اسلامی مثبت است و روز به روز شاهد بهتر شدن آن هستیم. به نظر بنده با برنامه‌های ارائه شده از سوی ایشان که همسو با خواسته‌های اکثر نمایندگان است ایشان را آرای زیاد از مجلس و نمایندگان مردم از خانه ملت رای اعتماد خواهند گرفت.