شناسهٔ خبر: 60346 - سرویس جاده‌ای

طی ارسال نامه‌ای اعلام شد:

حمایت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل سنگین (بوژی‌داران) کشور از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

لوگو انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل سنگین (بوژی‌داران) کشور طی ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی دولت در حوزه راه وشهرسازی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل سنگین (بوژی‌داران) کشور طی ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی دولت برای حوزه راه وشهرسازی حمایت کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با هداء سلام و تحیت

احتراما به استحضار حضرتعالی می‌رساند انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل سنگین (بوژی‌داران) کشور با سرمایه‌ای معادل پانصد میلیارد تومان و عرصه فعالیتی در سطح کشور و اعضایی توانمند و کاملا فنی و متخصص که در زمینه حمل محصولات غیرمتعارف در صنایع آب، برق، گاز، نفت، پتروشیمی مبادرت به فعالیت نموده و سهم چشمگیری در انجام و تحقق پروژه‌های عمرانی در کشور را دارا می‌باشد که موفقیت در این تلاش‌ها نیازمند برنامه‌های شفاف و جامع و براساس حمایت و صداقت می‌باشد که با توجه به سوابق و عملکردهای جناب آقای مهندس محمد اسلامی قابل تحقق می‌باشد. لذا لازم می‌داند ضمن ذکر پاره‌ای از موارد، درخواست تلاش برای رأی‌آوری حداکثری و انتخاب ایشان را در سمت وزیر راه و شهرسازی از جنابعالی بنماید.

۱)طرح نگاه انسان‌محور و اقتصادی در کلیه فعالیت‌های زیرمجموعه وزارت

۲)نگاه خاص و ویژه به فعالیت‌های مرتبط به حمایت از کسب و کار در مجموعه و کاهش و حذف موانع مرتبط با آن و همچنین واگذاری امور تصدی‌گری در دولت به بخش خصوصی و تلاش بی‌وقفه برای برطرف نمودن مشکلات اجرایی آن.

۳)توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت‌های حمل و نقل در کلیه شقوق نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

۴)شکستن دیوار تحریم‌ها و فضاسازی برای ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای جدید

۵)ارتقا ایمنی در شبکه راه‌ها و افزایش بهره‌وری در مصرف انرژی و نوسازی ناوگان

این صنف امیدوار است با اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و واگذاری سکان هدایت این وزارت به ایشان کماکان شاهد موفقیت‌های بیشتر و آینده‌ای روشن‌تر گردیده و از خیر و برکات آن تمام آحاد جامعه بهره‌مند گردنند.