شناسهٔ خبر: 60383 - سرویس وزارتی

عضو کمیسیون کشاورزی مطرح کرد؛

محمد اسلامى مدیرى جهادى، نتیجه‌گرا و گزینه مناسبى براى تصدى وزارت راه است/ اسلامی مى‌تواند در حوزه بندرى و دریایى موفق عمل کند

شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمد اسلامى؛ گزینه مناسبى است، گفت: وى با استفاده از ظرفیت‌هاى سازمان بنادر و دریانوردى مى‌تواند در حوزه بندرى و دریایى نیز موفق عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس‌اله شریعت‌نژاد، در مورد معرفى محمد اسلامى به عنوان گزینه پیشنهادى وزارت راه و شهرسازى به مجلس شوراى اسلامى، اظهار کرد: محمد اسلامى نیرویى پرکار و فعال است و در کار و اجراى تصمیماتش به دنبال اتلاف وقت نیست.

وى ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، اسلامى مدیرى نتیجه‌گرا و جهادى است و پس از حضور در استاندارى مازندران به اطلاعات سیاسى و اجتماعى وسیع‌ترى نیز دست یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازى از بخش‌هاى مختلفى تشکیل شده است از این رو  محمد اسلامى برای آنکه کارنامه بهتری داشته باشد باید از نقطه نظرات کارشناسى به خوبى بهره ببرد.

 وی با بیان اینکه محمد اسلامى گزینه مناسبى است که از سوى دولت براى تصدى وزارت راه و شهرسازى به مجلس شوراى اسلامى معرفى شده است، گفت: وى با استفاده از ظرفیت‌هاى سازمان بنادر و دریانوردى مى تواند در حوزه بندرى و دریایى نیز موفق عمل کند.