شناسهٔ خبر: 60393 - سرویس استان‌ها

طی نامه‌ای اعلام شد:

حمایت کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان مازندران از وزیر پیشنهادی دولت در حوزه راه و شهرسازی

کامیون کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان مازندران طی ارسال نامه‌ای به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران ضمن حمایت از گزینه پیشنهادی دولت در حوزه راه و شهرسازی خواستار ماندگاری وی در این منصب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان مازندران طی ارسال نامه‌ای به مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی تا پایان دولت دوازدهم شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

محضر محترم مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات الهی در جهت اهداف عالیه در خدمات شایان به مردم و نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، به استحضار می‌رساند که خادمین صنوف حمل و نقل کالای استان مازندران به سبب درایت و توانمندی‌ جناب آقای اسلامی استاندار محترم مازندران که به مدت یکسال منشأ خدمات وافر و مؤثری بوده است و همچنین به جهت تحصیلات آکادمیک ایشان در حوزه حمل و نقل حمایت همه‌جانبه خود را از جناب مهندس اسلامی اعلام داشته منصب وزارت راه و ترابری را شایسته این مرد توانمند عرصه عمل می‌دانیم. لذا از نمایندگان محترم استدعا داریم تا در حمایت از کسب آرای حضرتشان مساعی لازم مبذول دارند.

بدیهی است الطاف عزیزان در مددرسانی به منتخب این بخش در اذهان ماندگار خواهد بود.

رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان مازندران