شناسهٔ خبر: 60421 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت:

مهندس اسلامی خواهان جلو بردن روند روشن و قانونی در برنامه‌ها هستند/ نزدیک شدن به خواست دولت و مردم ضرورت دارد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دیدگاه‌ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی درباره چگونگی ادامه برنامه‌های پیش رو گفت: آقای مهندس اسلامی خواهان جلو بردن روند روشن و قانونی در برنامه‌ها هستند و امیدواریم در روند اجرایی هم همین‌گونه بتوانیم ادامه بدهیم و به خواست دولت و مردم نزدیک شویم.

حامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره دیدگاه محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی دولت در حوزه راه و شهرسازی در ارتباط با برنامه‌هایی که تاکنون در وزارتخانه پایه‌گذاری شده است و نیز برنامه‌های پیش رو توضیح داد: روشن است که در برنامه‌های آقای مهندس اسلامی موارد روشنی در بخش‌های مختلف ذکر شده است. 

وی افزود: در طی روزهای گذشته ایشان در ارتباط با فراکسیون‌ها، کمیسیون و نمایندگان مجلس شخصیتی را نشان دادند که خواهان جلو بردن روند روشن و قانونی هستند. 

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: نگاه این است که هدف نهایی حاصل شدن رضایت مردم باشد. امیدوارم این برنامه‌ها را در روند اجرایی هم همین‌گونه بتوانیم ادامه بدهیم و به خواست دولت و مردم نزدیک شویم./