شناسهٔ خبر: 60465 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر خبر داد:

موافقت اولیه با ساخت و تمدید مجوز بهره‌برداری ۴ سازه دریایی

حمید خلیلی واوسری کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با صدور و تمدید مجوزهای موافقت اولیه ساخت و مجوز بهره‌برداری جهت ۴ سازه دریایی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر با اعلام این خبر افرود: کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر ، با بررسی‌های کارشناسی مدارک متقاضیان از طیق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل با ساخت و مجوز بهره‌برداری چهار سازه دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور موافقت کرد.

دبیر کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی گفت : این کمیته با تمدید مجوز ساخت نصب خطوط لوله و SPM در استان بوشهر ؛ صدور مجوز ساخت اسکله تفریحی در استان گیلان ؛  تمدید مجوز بهره برداری بندر صیادی کنارک در استان سیستان و بلوچستان و  صدور موافقت اولیه احداث موج شکن و یک پست اسکله در استان مازندران موافقت کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی و به گفته خلیلی ، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی که این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.