شناسهٔ خبر: 60501 - سرویس وزارتی

معاون حقوقي، امور مجلس و استان ها وزارت راه و شهرسازی:

اقدامات وزارت راه و  شهرسازی تمامی ابعاد زندگی مردم را دربرمی گیرد/ استقبال از مهندس اسلامی در مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بود

علیرضا محفوظی معاون حقوقي و امور مجلس و استان ها با تأکید بر اینکه اقدامات وزارت راه و  شهرسازی تمامی ابعاد زندگی مردم را دربرمی گیرد گفت: باوجوداینکه مهندس اسلامی در بین نمایندگان مجلس شناخته‌شده نبود استقبال از ایشان در مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عليرضا محفوظی در مراسم استقبال از وزیر جدید راه و شهرسازی به نمایندگی از مستقبلین با عرض تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) و سلام تحیت به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا(ره) از جانب جمع حاضر به مهندس اسلامی به‌عنوان وزیر راه و  شهرسازی خیرمقدم گفته و تصریح کرد:خانواده وزارت راه و شهرسازی یک خانواده اصیل، فرهیخته و باتجربه است که در ادوار و اعصار مختلف زحمات و تلاش‌های آن‌ها به‌خوبی مشخص است.

وی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت کارمندان، معاونان و مدیران ستادی باعث شد تا در مدت یک هفته گذشته به‌صورت فشرده بتوانیم اعتماد عمومی و مجلس را نسبت به وزارت مهندس اسلامی جلب کنیم گفت:علاوه بر شخصیت‌های مطرح‌شده افراد و تشکل‌های بسیاری به دلیل اعتقاد به تخصص  و تجارب جنابعالی تلاش کردند تا از سد مجلس شورای اسلامی عبور کرده و بر کرسی وزارت راه و شهرسازی تکیه بزنید.

محفوظی با تأکید بر اینکه اقدامات وزارت راه و شهرسازی به دلیل گستردگی‌ها در تمامی ابعاد زندگی مردم عزیز ایران تأثیرگذار است افزود:بسیاری از مردم ایران در حال دریافت خدمات از این وزارت خانه هستند و باید به آن‌ها خدمات مناسبی ارائه شود.

معاون حقوقي و امور مجلس و امور استان ها بابیان اینکه باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد از مهندس اسلامی خواست تا همان‌گونه که در سایر مسئولیت‌ها فردی موفق شناخته می‌شود در این سمت جدید نیز توفیق خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را داشته باشد.

وی اظهار کرد:باید تلاش کرد تا شعارها و قول‌های دکتر روحانی در زمینه‌های مختلف مربوط به این وزارت خانه محقق شود و ما امیدوار هستیم که با مدیریت صحیح شما این شعارها بازخوانی شده و راه‌کارهای دستیابی به آن‌ها برنامه‌ریزی شوند.

محفوظی با طرح این سؤال که چرا ریاست‌جمهور در دور دوم به دنبال تفکیک وزارت راه از مسکن بوده است گفت: باید تلاش شود تا علت اصلی و مشکل جدی که ریاست محترم جمهور در این وزارتخانه مشاهده کرده و باعث شده است تا برای تفکیک آن دست‌به‌کار شود مشخص و رفع شود تا این وزارتخانه با آمادگی به تلاش‌ها ادامه دهد.

وی بابیان اینکه مهندس اسلامی برای نمایندگان مجلس شناخته‌شده نبوده ولی بااین‌وجود عملکرد ایشان توانست اعتماد نمایندگان را جلب کند در پایان افزود: استقبال از مهندس اسلامی در مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بود و این اعتماد حول محور شعارهای دکتر روحانی است و انتظار مجلس محقق شدن اهداف برنامه ششم توسعه نیزهست.