شناسهٔ خبر: 60505 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیر اداره راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان نور

جلسه جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان نور با حضور فرماندار ،شهردار ، نماینده بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، یوسفی رئیس اداره راه و شهرسازی نور عنوان نمود : جلسه ستاد بازآفرینی با محوریت تصویب نهایی برنامه عملیاتی اقدام مشترک شهرداری نور برگزار شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی نور ضمن اشاره به دستورالعمل برنامه اقدام مشترک دستگاه های اجرایی در محلات هدف، جهت تسریع در پیشبرد اهداف بر ضرورت تدوین و تصویب برنامه مذکور در اولویت دستور کار ستاد شهرستانی و تصویب نهایی در ستاد استانی تاکید و درخصوص تشکیل کارگروههای ذیل ستاد شهرستانی مطالبی را ارائه نمودند.

یوسفی تشکیل ستادهای بازآفرینی و کارگروه های ذیل ستاد مذکور را در راستای تعامل و هم سویی دستگاه ها جهت رسیدن به اهداف پیش رو ضروری دانستند.

در پایان این جلسه ارائه پیشنهاداتی از سوی شهرداری های نور، رویان، ایزدشهر، چمستان و بلده که در راستای برنامه های پیشین بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهر نیز بود، تصمیاتی توسط اعضای ستاد شهرستان اتخاذ شد که تهیه طرح بازآفرینی شهری به عنوان اولویت اول قابل ذکر می باشد.