شناسهٔ خبر: 60545 - سرویس هوایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

بازگشت پروازهای اربعين از فردا/ اعزام تيم بازرسی سازمان هواپيمايی کشوری به فرودگاه نجف

رضا جعفرزاده مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی کشوری از بازگشت پروازهای ايام اربعين از فردا خبرداد و گفت: تيم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: بنا به درخواست شركت هاي هواپيمايي ايراني و العراقيه ۷۴۹ مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه اي و فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد براي ايام اربعين صادر شده است.

وي افزود: از اين تعداد ۵۱۳ مجوز به صورت فوق العاده صادر شده كه ۸۷ مجوز براي شركت هواپيمايي العراقيه و ۴۲۶ مجوز براي شركت هاي ايراني صادر شده است.

جعفرزاده با بيان اينكه هرگونه تخلف احتمالي در كمترين زمان ممكن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاكنون شكايات مردمي در رابطه با ايجاد مشكل در پروازهاي اربعين به سازمان هواپيمايي كشوري ارسال نشده و گزارشاتي كه دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران فروشي به آن دست يافتند در خصوص اينگونه موارد اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه سازمان هواپيمايي كشوري آماده صدور مجوز براي شركت هايي هواپيمايي به صورت فوق العاده است، از متقاضيان سفر اربعين خواست كه توجهي به نرخ هاي برخي از سايت هاي غير مجاز براي افزايش قيمت بليت هواپيما نداشته و مراكز معتبر را از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري به نشاني www.cao.ir  و يا سايت انجمن شركت هاي هواپيمايي به نشاني www.aira.ir دنبال كنند.

گفتني است؛ فرودگاه امام خميني (ره) و فرودگاه مشهد مقدس پرترافيك ترين فرودگاه هاي كشور در عمليات پروازهاي اربعين حسيني به شمار مي روند.