شناسهٔ خبر: 60712 - سرویس استان‌ها

افزايش ترددها به خراسان شمالی در ۷ ماهه اول سال جاری

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در۷ ماهه اول سالجاری میزان تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در ۷ماهه نخست سال جاری  شمار ترددهای ورودی به استان حدود ۸.۳ درصد و ترددهای خروجی از استان ۱۰.۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

وی افزود: ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان، تردد ۵ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۶۶ دستگاه خودروی ورودی را ثبت کرده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۹۱۳ دستگاه بوده است.

بدیعی مقدم گفت: در ۷ماهه نخست سالجاری ۵ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۹۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل  ۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، اکنون ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده‌های استان تردد جاده‌ها را ثبت می‌کند./