شناسهٔ خبر: 60848 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه آهن خراسان خبر داد

رشد ۱۰۳ درصدی درآمد راه‌آهن خراسان در ۷ ماهه نخست سال جاری

قطار ریل باس مدیرکل راه آهن خراسان گفت: راه آهن خراسان بالغ بر یک هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۳ درصدی را دارا بوده که ۹۰ درصد آن سهم درآمد بین الملل، ۸ درصد درآمد داخلی و ۲ درصد درآمد غیر عملیاتی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدهادی ضیایی‌مهر، مدیرکل راه آهن خراسان از رشد ۱۰۳ درصدی تحقق درآمدهای این اداره کل در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته، در هفت ماهه نخست سال جاری، اداره کل راه آهن خراسان بالغ بر یک هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۳ درصدی را دارا بوده که ۹۰ درصد آن سهم درآمد بین الملل، ۸ درصد درآمد داخلی و ۲ درصد درآمد غیر عملیاتی بوده است.

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، ضیایی‌مهر تاکید کرد: این موضوع در حالی اتفاق افتاده که درآمد بین‌الملل با افزایش ۳۲ درصدی واردات، ۲۳۲ درصدی صادرات و ۱۲۷ درصدی ترانزیت ریلی محور سرخس – بندر عباس نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تحقق یک هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال، رشد ۱۲۸ درصدی را داشته و با توجه به استفاده از پتانسیل های موجود، درآمدهای غیر عملیاتی اداره کل نیز ۱۳درصد رشد داشته است./