شناسهٔ خبر: 60862 - سرویس استان‌ها

مديركل حمل و نقل و پايانه‌های استان سمنان خبر داد:

اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)

احسان منصور کیایی مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: اين اداره كل با مشارکت گسترده شاغلین حمل و نقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، احسان منصورکیایی ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) افزود: با توجه به تعطیلات پایانی ماه صفر و ازدحام مسافرین در مشهد مقدس ، صد  دستگاه اتوبوس بمنظور ارائه خدمات حمل ونقلی و تسهیل در جابجایی زائرین به مشهد مقدس اعزام می شوند.

ايشان با تاكيد بر آمادگی پرسنل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای ارائه خدمات به زائرین افزود: ۷ تیم کنترل و نظارت جاده ای این اداره کل در محورهای مواصلاتی استان بر عبور و مرور و آرام سازی ترافیک با پلیس راه استان همکاری می نمایند.

وی با اشاره به اینکه  ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی در طول محورهای استان آماده ارائه خدمات به زائرین حرم مطهر رضوی است گفت : مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده‌ای است که می‌تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده‌ای داشته باشد.

لذا از تمامی مسافرین و رانندگان عبوری از استان تقاضامندیم به منظور رفع خستگی و خواب آلودگی بعد از هر دوساعت رانندگی در جاده‌های استان حتما در مکانی امن حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت نمایند.

منصورکیایی در پایان افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ آماده دریافت انتقادات و شکایتهای مسافرین از وضعیت نمازخانه ها ، مساجد و مجتمع های خدماتی رفاهی است.