شناسهٔ خبر: 60952 - سرویس ریلی

در جلسه هماهنگی با حضور مدیران عامل شرکت‌ها با معاون مسافری راه‌‌آهن تاکید شد:

رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطارها

جلسه رفع مشکلات و ارتقا سیستم فروش بلیت قطار ها در هفتمین جلسه هماهنگی معاونت مسافری راه‌آهن با مدیران عامل شرکت‌های مسافری تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در جلسه مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری با معاونت مسافری و مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، ضمن بررسی آخرین وضعیت شرکت های حمل ونقل ریلی مسافری، مشکلات و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت‌ها در ۳ حوزه بررسی شد.

بر اساس این گزارش، ارتقا سیستم فروش بلیت قطار از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مصوب شد تا ارتقای سیستم فروش در دستور کار قرار گیرد.

بر این اساس، مقرر شد ظرف چند روز آینده جلسه ای مختص مشکلات و ارتقاء سیستم فروش بلیت قطار با حضور نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری برگزار شود تا نسبت به رفع موانع اقدام‌های جدی صورت پذیرد.

گفتنی است افزایش دستگاه‌های ترن واش در ایستگاه‌های مبادی تهران و خراسان از جمله مصوبات دیگر این جلسه بود که در راستای ارتقای تمیزی واگن‌ها و رضایت مسافران مورد تایید قرار گرفت.

ساماندهی قراردادهای بهره‌برداری هم مورد دیگر مطرح شده در این جلسه بود و بر اساس هماهنگی انجام گرفته قرار است قراردادهای بهره‌برداری شرکت‌ها ساماندهی شود.

این جلسه، هفتمین جلسه هماهنگی بین معاونت مسافری راه‌آهن و مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با مدیران عامل شرکت‌های مسافری از ابتدای سال تا کنون بوده و مقرر است تا برای ارتقای خدمات به مسافران، این جلسات هماهنگی ادامه یابد.