شناسهٔ خبر: 61100 - سرویس ریلی

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مدیران اه‌آهن عنوان کرد:

تشریح سیاست‌ها و راهبرد‌های اخیر شرکت راه‌آهن

جلسه مدیر عامل راه‌آهن طی در جلسه شورای هماهنگی مدیران این شرکت اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران کل ستادی و مناطق در ساختمان مرکزی راه آهن در حال برگزاری است طی سخنانی سیاست‌ها و راهبردهای اخیر شرکت راه‌آهن را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این جلسه سعید محمد زاده مدیر عامل راه‌آهن طی سخنانی سیاست‌ها و راهبردهای اخیر شرکت راه آهن را تشریح کرد.

همچنین حمید ضیایی پرور، کارشناس ارتباطات، سخنانی پیرامون اهمیت رسانه و فضای مجازی در شرکت عنوان کرد و به سوالات مختلف حاضران در جلسه پاسخ داد.

در ادامه منوچهر نجمی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف در مورد جایگاه و چگونگی اصلاح فرایند ها در شرکت راه آهن به ارائه مطالبی پرداخت.

حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن نیز به طرح موضوعاتی در مورد شرایط فعلی و چشم انداز آینده راه آهن پرداخت.

دراین جلسه، دفتر فن آوری ارتباطات و اطلاعات راه آهن توضیحاتی در مورد سامانه یکپارچه ارائه مجوز مشاغل عملیاتی ارائه داد و نظرات مدیران کل ستادی و مناطق در این زمینه عنوان شد.

همچنین معاونین بازرگانی و بهره برداری، مسافری، توسعه و مدیریت منابع، ناوگان، فنی و زیر بنایی و تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل به ارائه گزارش عملکرد ۷ ماهه سال جاری، خواهند پرداخت.