شناسهٔ خبر: 61128 - سرویس هوایی

در بازدید نماینده مجلس صورت گرفت:

بررسی توسعه فرودگاه يزد / از منابع استان برای تسريع در اجرای پروژه‎ها استفاده شود

فرودگاه یزد در جلسه‌ای با حضور نماينده مردم يزد در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و مديرکل فرودگاه‌های يزد، موضوع توسعه و بهسازی فرودگاه يزد و همچنين هماهنگی‎های لازم به منظور تسريع در عمليات ساخت ساختمان تکنيکال بلاک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان یزد، در اين جلسه محمدی مدیرکل فرودگاههای استان با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح بهسازی و توسعه ترمینال 2 و نيز روند پيشرفت پروژه‌ها و طرح‌هاي در حال اجرا و برنامه‌هاي آتي فرودگاه را تشریح کرد.

در ادامه صادقيان معاون عمرانی استانداری یزد، در این جلسه ابراز اميدواري کرد؛ با تخصيص اعتبارات تکميلي ضمن بهره‎برداري هر چه سريعتر از پروژه‎هاي در دست اجرا، پروژه احداث ساختمان تکنيکال بلاک و برج مراقبت پرواز فرودگاه يزد نيز آغاز شود .

همچنین موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی راهكارهاي لازم براي تسريع در اجراي طرح‌ها و پروژه‎ها، خواستار استفاده از ظرفيت بخش خصوصي شد و افزود: اين آمادگي وجود دارد تا براي احداث پروژه‌هاي فرودگاهي، بخش خصوصي را هدايت و تشويق كرد.

وی از تلاش‎هاي مديركل و كاركنان فرودگاه یزد براي ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران قدردانی و تشكر كرد و خواستار توجه بيشتر استان در جهت تخصيص منابع استاني در راستاي تسريع در اجرا و بهره‎برداري از طرح‎ها به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مردم شد .